flash fetish


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 21 November 2011

-K.E.L.I.R.U-

tika hati ini mula terbuka buat dirinya...
muncul satu perkara yg tidak diduga...
satu kebenaran yang agak perit untuk aku terimanya...
bukan shaja menerima...bahkan utk memaafkannya...

ya Allah...
kenapa setiap kali ENGKAU bukakan pintu hati ini utk dirinya...
ENGKAU datangkan sesuatu yg mungkin akan memisahkan kami
apakah ini petandaMU ya Allah??

ya Allah...
kuat hati ni berteka -teki...
apakah dia takdir buatku??
malah aku xmampu untuk berikan peluang utk org lain merebutnya..
ku simpan hati ini..ku jaga hati ini..buat hambaMU yg bernama "dia"
ku hantar dirinya ke seberang jauh nun di sana..
utk kami sama2 jaga hubungan kami...supaya diberkati-MU
jika ditanya...cinta & kasihku masih buat dirinya...

ya Allah
ENGKAU MAHA PEMURAH,MAHA PENYAYANG..
ENGKAU MAHA MENGETAHUI APA YG TERSURAT MAHUPON TERSIRAT
tunjukkanlah aku petunjukMU..
berikanlah aku apa yang ku perlukan...bukan apa yg ku mahukan..
sesungguhnya...HANYA ENGKAU MEMAHAMI ISI HATI AKU...

ya Allah..
kurniakanlah aku..hamba yg mencintai-MU..mencintaiku..aminn T_T

No comments:

Post a Comment